La HiPP, sustenabiliatea este o tradiție
De peste 50 de ani, compania a fost implicată activ în acest domeniu. În consecință, HiPP s-a clasat pe primul loc în sondajele representative, realizate din 2011 până în 2012, ca fiind cea mai sustenabilă companie din Germania. Această încredere a consumatorilor ne încurajează să continuăm pe această cale, pe care am ales-o, să căutăm noi perspective și să aducem noi inovații. Producția orientată către viitor, ecologică, a alimentelor de înaltă calitate reprezintă pilonul central al strategiei noastre de sustenabilitate.
Criteriile, orientările și angajamentele noastre se bazează pe standardul internațional GRI (Global Reporting Initiative). Acțiunile noastre trebuie să fie măsurabile, transparente și credibile. În acest fel, putem contribui adăugând valoare și mai sustenabilă - pentru binele clienților, angajaților, partenerilor nostri și mediului. Din 1995, HiPP a publicat frecvent rapoarte privind rezultatele managementului de mediu și sustenabilitate și țelurile sale ambițioase pentru viitor.