Meniu

Întrebări frecvente despre HiPP BabyClub

Despre înregistrare sau ștergerea contului dumneavoastră – aici puteți găsi întrebări frecvente HiPP BabyClub.

În cazul în care aveți o întrebare ce nu are un răspuns în această pagină, nu ezitați să ne scrieți utilizând formularul de contact.


Cum ar trebui să procedez în cazul în care nu primesc un link de confirmare sau acesta nu funcționează?

Pentru ca link-ul de confirmare să funcționez, poate dura câteva minute. Vă rugăm să aveți răbdare și să verificați inbox-ul dumneavoastră mai târziu. Dacă nu ați primit link-ul după câteva minute, vă rugăm să verificați folderul spam și să vă asigurați că în inbox-ul mai există spațiu.

Vă rugăm să copiați link-ul în browserul dumneavoastră. Dacă link-ul nu funcționează, vă rugăm să contactați HiPP Serviciul Părinți. Vă vom  activa contul.

Ce înseamna “Această adresă de e-mail este deja înregistrată”?

În acest caz, v-ați înregistrat deja cu această adresă de e-mail. Vom fi încântați să vă trimitem numele dumneavoastră de utilizator și o nouă parolă sub link-ul “ați uitat parola?”.

Cum ar trebui să procedez în cazul în care am uitat numele de utilizator/parola?

Ați uitat numele de utilizator sau parola pentre HiPP BabyClub? Urmați următoarele instrucțiuni:

Utilizați secțiunea “ați uitat parola?”ce se găsește sub acest link. Întroduceți adresa dumneavoastră de e-mail, pe care ați utilizat-o la înregistrarea în HiPP Baby Club. Veți primi un e-mail în care se găsește un link. Accesați link-ul din e-mail sau copiați-l direct în browser-ul dumneavoastră. Numele dumneavoastră de utilizator va apărea în pagina ce se va deschide, apoi veți putea crea o nouă parolă. Din motive de securitate, vă rugăm să luați în considerare regulile parolei.

Ajutor, parola mea nu funcționează!

Dacă aveți probleme cu parola dumneavoastră și accesarea contului HiPP BabyClub, vă rugăm să va asigurați mai întâi dacă ați introdus parola corectă. Dacă nu sunteți sigur/ă, vă recomandăm să urmați instrucțiunile de deasupra secțiunii “parolă uitată”. Acolo veți putea crea o nouă parolă. Dacă ați copiat parola sau numele de utilizator, vă rugăm să vă asigurați că nu copiați si spațiile goale!

Cum îmi schimb adresa de e-mail?

Vă rugăm să vă autentificați în HiPP Baby Club și să accesați Profilul meu.

Îmi pot schimba numele de utilizator?

Vă rugăm să utilizați formularul de contact  pentru a lua legătura cu echipa noastră în această privință.

Nu mai am nevoie de contul meu HiPP BabyClub. Unde pot să ma dezabonez?

Vă rugăm să utilizați formularul de contact pentru a lua legătura cu echipa noastră.

Din motive ce țin de protecția datelor, vom avea nevoie de numele de utlizator și parola dumneavoastră.

Unde pot modifica setările, astfel încât să nu mai primesc scrisorile părinților?

Vă rugăm să vă autentificați la HiPP BabyClub. Accesați Profilul meu – Copiii mei, iar sub secțiunea “Editează copii”, vă puteți dezabona de la scrisori.

Cum mă dezabonez de la newsletter?

Vă rugăm să vă autentificați în HiPP BabyClub. Accesați Profilul meu și sub secțiunea “Editează profil”, vă puteți dezabona de la newsletter.

Cum pot găsi scrisorile părinților pentru copilul meu mai mic?

Vă rugăm să vă autentificați în HiPP BabyClub. În partea dreaptă veți vedea o imagine, iar sub aceasta, butonul “Vă rugăm alegeți copil”. Alegeți numele copilului pentru care doriți să citiți scrisorile. Pagina se va încărca automat.