PREMII & DISTINCȚII

Locul 1 ca imagine, în clasamentul revistei WirtschaftsWoche (Business Week)

25.05.2013
Consumatorii (8400 intervievați) au votat încă o dată pentru HiPP ca fiind cea mai durabilă companie din Germania, în 2013.
Dorim să mulțumim tuturor pentru încrederea acordată. În același timp, votul consumatorului reprezintă o motivație pentru HiPP, pentru a continua eforturile de a oferi în continuare produse de înaltă calitate organică și de încredere. Deja în 2011 și 2012 HiPP a fost votată cea mai sustenabilă companie din Germania, în revista WirtschaftsWoche, prin sondaje de opinie reprezentative.
În 2013 compania HiPP a fost aleasă câștigătoarea clară dintre 103 companii din 17 domenii. Locurile 2 și 3 au fost ocupate de către producătorul de electrocasnice Miele și de către lanțul de magazine dm.
Ultimele trei locuri au fost ocupate de către McDonald’s și magazinele de haine H&M și KIK. Sondajul a arătat că consumatorii aleg un brand, nu doar datorită produsului, dar și datorită angajamentului companiei în domenii precum protecția mediului și problemele sociale.

Premiul CSR al Guvernului Federal German

24.04.2013
HiPP a primit locul 1, ca una dintre cele mai responsabile companii din Germania.

HiPP a primit premiul 1 pentru angajamentul exemplar în domeniile protecției mediului și comunității, managementul afacerilor, piețe și locuri de muncă și a primit, cu încântare, recunoașterea ca fiind cea mai responsabilă companie din Germania, la categoria sa de dimensiune (500 – 4,900 angajați). În data de 24 aprilie, Gerd Hoofe, secretarul de stat al Ministerului Federal de Muncă și Afaceri Sociale și președintele juriului, a oferit distincții către 4 companii de dimensiuni diferite, la un eveniment festiv la Berlin.

Premiul German de Sustenabilitate al Guvernului Federal German 2012

07.12.2012
HiPP a primit distincția de a fi numită între cele mai sustenabile 3 companii din Germania.
În 7 decembrie 2012, câștigătorii premiului German de Sustenabilitate al Guvernului Federal German au fost premiați la Düsseldorf. Premiul a fost acordat pentru succes economic exemplar, responsabilitate socială și manipulare a mediului conservând resursele naturale. Doar companiile, care au dovedit că au adus contribuții remarcabile în domeniul managementului sustenabilității și că încurajează viitoare acțiuni de conștientizare socială, prin afacerea lor, au ajuns pe scurta listă.

Premiu Special pentru Prof. Dr. Claus Hipp

28.11.2012
Premiul Special pentru Prof. Dr. Claus Hipp, oferit de către Ministerul de Stat Bavarez al Muncii și Ordinii Sociale, Familiei și Femeilor și Reprezentanța de Stat a Cetățenilor în Vârstă
Premiul Bavarez de Stat “Reife Leistung” (”treabă fantastică”) a fost acordat pentru 11 câștigători, de către Ministerul de Stat Bavarez al Muncii și Ordinii Sociale, Familiei și Femeilor și Reprezentanța de Stat a Cetățenilor în Vârstă, în München, în data de 27 noiembrie 2012. Prof. Dr. Claus Hipp a primit premiul de la Christine Haderthauer, Ministerul de Stat Bavarez al Muncii și Ordinii Sociale. Acest premiu este o distincție pentru persoanele în vârstă din toată Bavaria, care au dovedit un devotament special în domeniul social, sportiv, economic sau cultural.

FAUN – Categoria Responsabilitate și Sustenabilitate

22.11.2012
FAUN – Categoria Responsabilitate și Sustenabilitate, oferit de către editura Deutsche Standards EDITIONEN și Ernst & Young
Pentru prima dată în acest an, în colaborare cu editura Deutsche Standards EDITIONEN, compania de audit Ernst & Young a oferit premiul FAUN, un premiu special pentru afacerile germane de familie. Premiul este oferit pentru management exemplar la trei categorii: 1. Tradiție & Pregătire, 2. Responsabilitate & Sustenabilitate, 3. Inovație. Acest premiu acoperă domeniul consumatorilor, serviciilor și industria. În viitor, premiul FAUN va fi acordat o dată la 3 ani. Premiul în sine, al cărui nume FAUN a fost creat ca acronim pornind de la termenul în germana pentru o afacere de familie, “Familienunternehmen”, a fost dezvoltat de către Olaf Salié, Director al editurii Deutsche Standards EDITIONEN, și designerul Daniel Bergs. Reprezintă un copac și simbolizează rădăcinile, creșterea, înnoirea și legătura – pentru familia și pentru marca proprie. Stefan Hipp a primit premiul la categoria ”Responsabilitate & Sustenabilitate”, în numele lui Claus Hipp.

Premiul Bavarez pentru Afaceri de Familie 2012

21.03.2012
Pentru prima dată în martie 2012, proprietarii afacerilor de familie (ASU) și antreprenorii tineri (BJU) au oferit premii afacerilor de familie. Premiul bavarez pentru Afaceri de Familie 2012 a fost acordat la trei categorii ”Sustenabilitate”, ”Inovație” și ”Angajament Social”. Claus Hipp a primit premiul 2 la categoria ”Sustenabilitate” pentru HiPP GmbH & Co. Vertrieb KG.

Premiul Solar German

De la stânga la dreapta: Jo Leinen, Membru al parlamentului European; Bernward Janzing, prezentator; Johannes Doms, mebru al HiPP Management, Dr. Simone Peter, Ministrul Mediului din Saarland, Dr. Axel Berg, Președintele EUROSOLAR Germania

05.11.2011
În data de 5 noiembrie 2011, Asociația Europeană pentru Energie Regenerabilă, EUROSOLAR, a oferit producătorului de hrană pentru copii cu sediul la Pfaffenhofen – HiPP -  Premiul German Solar 2011. Acest premiu oferă companiei un semn de recunoaștere, pentru multele decenii de când există filozofia companiei privind sustenabilitatea. Până la urmă, ”producerea ecologică a hranei pentru copii” a fost o temă dominantă în istoria companiei. HiPP nu este doar un pionier al agriculturii ecologice, dar a fost și primul producător de hrană din Europa care a introdus un sistem de management al mediului certificat EMAS, încă din 1995. Datorită implementării sale constante și susținute, compania economisește în continuare resurse și energie, și acum produce CO2-neutru (fără emisii de CO2) în Germania, chiar dacă și-a dublat producția. Încălzirea globală este în strânsă legătură cu extincția speciilor de animale și a varietății de plante. HiPP este devotat activ conservării biodiversității în acest mod.

Premiul POS Marketing

11.10.2011
Premiul German POS Marketing (”marketing la punctul de vânzare”) a fost acordat pentru a 11 oară de către POSMA (Asociația POS Marketing). Campaniile de marketing POS, care au setat tendințele în 2010, au fost premiate la 11 categorii de bază și 3 categorii suplimentare – cu Aur, Argint și Bronz. HiPP a reușit să câștige de două ori. Campania "Bax 6 borcane hrană complementară + Tricou pentru Cupa Mondială 2010" a primit Premiul POS Marketing Argint la categoria ”Buget Mic – Impact Mare”. Nu s-a acordat Aur la această categorie, în acest an. La categoria ”Produse de Consum cu Cifră de Afaceri ridicată”, HiPP a primit locul trei cu aceeași campanie. La această categorie Coca Cola a câștigat Aurul, iar Milka a câștigat Argintul.

Recunoașterea Pactului de Mediu Bavarez

27.09.2011
Recunoașterea implicării pe termen lung, în colaborarea privind protecția mediului, prin Pactul Bavarez de Mediu
HiPP a fost una dintre companiile care a semnat, de la început, Pactul Bavarez de Mediu ”Protejând Mediul Împreună”, atunci când a fost fondat, pe 23 octombrie 1995. Ca pionier, HiPP a primit premiul pentru implicarea sa exemplară pe termen lung, de la Ministrul de Stat Söder, în cadrul unei ceremonii la München, alături de celelalte companii fondatoare. ”Scopul Pactului de Mediu este de a întări și a dezvolta în continuare angajamentul companiilor bavareze, în domeniul protecției mediului bazat pe responsabilitate personală și acțiune voluntară. Membrii Pactului de Mediu oferă un exemplu puternic, contribuind la o Bavarie ca spațiu de locuit sustenabil și prietenos cu mediul.”, spune Söder. În timpul ceremoniei, Ministrul de Stat a oferit premiul către 12 de companii din Bavaria de Sus, care s-au aflat printre primii membri ai Pactului de Mediu.

Cupa Vânzărilor

08.06.2011
Pentru anul precedent, campania pentru hrană complementară a HiPP GmbH & Co. Vertrieb KG ”Sprijină-ți echipa cu tricouri gratuite pentru fani”, a câștigat premiul ”Oscar pentru Vânzări Promoționale”. Acest premiu este oferit de către “Lebensmittel-Zeitung direkt”, și ceremonia a avut loc în Wiesbaden pe 8 iunie 2011. Cu acest premiu, HiPP a câștigat primul său premiu de marketing în domniul vânzărilor promoționale. ”Cupa Vânzărilor 2011” este acordata la mai multe categorii. La categoria ”Promoții Industriale”, am primit un premiu oferit de către un juriu independent de experți, pentru eficiența promoțională specială, precum și pentru creativitatea campaniei noastre promoționale.

Negustorul Onorabil

19.05.2011
Cu ocazia Zilei Federale a Asociațiilor în Hildesheim, Germania, Asociația federală KKV i-a oferit omului de afaceri bavarez, Prof. Dr. Claus Hipp (HiPP Baby Food), premiul onorific KKV ”Negustorul Onorabil 2011”. Discursul omagial a fost ținut de către Ministrul de Stat al Cancelariei Federale, Eckart von Klaeden. Cu acest premiu onorific, Asociația Catolică Socială reamintește de o aptitudine veche a Asociației: idealul reprezentat de ”negustorul onorabil”. Îi onorează pe oamenii de afaceri care practică un ”comportamnet etic, bun” față de angajați, clienți și societate. Criterii importante sunt angajamentul civic, curajul antreprenorial și ledaershipul corect.

Econosophen

06.04.2011
München – pe 6 aprilie, organizația germană pentru ajutor ”Human Plus e.V.” a acordat producătorului de hrană pentru copii premiul ”Econosophen”. Acest premiu este acordat persoanelor și companiilor cu responsabilitate socială înaltă și merite extraordinare, de către organizația internațională activă caritabil, anual. Human Plus e.V. este recunoscută ca asociație non-profit pentru ajutor umanitar. Activitățile sale au contribuit la reducerea sărăciei și îmbunătățirea condițiilor, în multe țări la nivel mondial, începând cu 1998. Această organizație pentru ajutor a menționat că motivul, pentru acordarea acestui premiu, a fost acela că atunci când Claus Hipp a reacționat pentru a ajuta copiii nevoiași din Haiti și Pakistan, a făcut acest lucru nu din motive profesionale, ci datorită chemării sale în viață.

Medialia Constituțională Bavareză

01.12.2010
München – Directorul General, în curs de pensionare, al Companiei Bavareze de radiodifuziune, Thomas Gruber, și producătorul de hrană pentru copii Claus Hipp au primit Medalia de Aur Constituțională la München.

Ambii câștigători și-au primit medaliile în Parlamentul bavarez. Președintele Parlamentului Federal de Stat, Barbara Stamm (CSU), a premiat de asemenea alte 43 de personalități, pentru angajamentul lor social. 14 câștigători au primit Medalia Constituțională de Aur și s-au acordat 31 medalii de argint.

Pro Biokultura

Pe data de 27 noiembrie 2010, un eveniment de mare însemnătate a avut loc la Budapesta. În ”Ziua 23 a Științelor pentru Biocultură”, realizări extraordinare în biocultura maghiară au fost onorate cu premii. Domnul Csaba Bódi, Manager General al HiPP Kft., a primit Premiul Pro Biokultura, Medalie Comemorativă și Dimplomă.

Antreprenorul Anului

12.11.2010
Vineri, 12 noiembrie , Prof. Dr. Claus Hipp a primit râvnitul premiu de afaceri ”Antreprenorul Anului 2010”, în Frankfurt. Câștigătorii premiului s-au remarcat prin puterea afacerilor lor și prin simțul lor al răspunderii.

Suplimentar, Prof. Dr. Claus Hipp a fost nominalizat pentru ”Antreprenorul Anului 2011 la nivel Mondial”. Această ceremonie de decernare de premii internațională a avut loc în primăvara anului 2011, la Monte Carlo. Vineri seara, la Opera din Frankfurt, Ernst & Young a onorat ”Antreprenorii anului 2010”. ”Câștigătorii premiilor au impresionat juriul nu doar prin creșterea cifrelor de afaceri, dar și prin capacitatea lor de a-și asuma riscuri și angajamentul față de societate”, a explicat Wolfgang Glauner, organizator și manager de proiect al acestei competiții.

Premiul Steiger la categoria ”Mediu”

13.03.2010
În data de 13 martie în Bochum, Germania, s-a acordat premiul Steiger, care simbolizează toleranța și umanitarismul. Claus Hipp a câștigat acest premiu la categoria ”Mediu”, deoarece ”a pus în practică valorile sale personale, ca antreprenor, de decenii, și recunoașterea se datorează eforturilor sale de a proteja și conserva natura, precum și mediul. De-a lungul timpului, Claus Hipp a atras atenția publicului asupra pericolelor aduse de poluarea continuă a mediului. El nu are nicio obiecție de a produce în Germania. În acest mod crează locuri de muncă și conduce afacerea sa într-o manieră modernă, în concordanță cu cele mai recente regulamente de protecție a mediului.”

Premiul German pentru Sustenabilitate

06.01.2009
Premiul German pentru Sustenabilitate, la categoria ”Achiziții Sustenabile”
HiPP a primit Premiul German pentru Sustenabilitate, pentru meritele sale în domeniul achizițiilor sustenabile. Compania practică de multă vreme un management considerabil al sustenabilității, la cel mai înalt nivel, de-a lungul lanțului de creare a valorilor. De la achiziții la producție, distribuție și administrare, principiile sustenabilității au fost mereu luate în considerare. HiPP a excelat în implementarea acestor principii în domeniul achizițiilor. Cu aproximativ 25.000 tone la nivel mondial, HiPP este cel mai mare procesator de materii prime organice (ecologice) din lume.

Premiul de protecție a mediului ”Golden Flower of Rheydt”

13.09.2009
Câștigătorul premiului din acest an, Claus Hipp, a fost un pionier în domeniul producției organice a hranei pentru copii, de mai bine de 30 de ani. ”A fost, cu curaj, înaintea timpului sau”, este modul în care oaspetele de onoare a fost descris de către Domnul Primar Norbert Bude. ”Claus Hipp nu doar dă numele său agriculturii organice”, a adăugat Președintele Consiliului de Administratori, pentru ceremonia de premiere Golden Flower, Dr. Gottfried Arnold, în discursul său onorific. ”În ultimii ani a reușit să reducă emisiile de CO2 din compania sa, cu mai mult de 90 de procente. Cea mai mare parte a aprovizionării cu energie provine din materii prime regenerabile. Consumul de apă a scăzut cu aproximativ 40 de procente, per tonă de producție.” ”Cu Claus Hipp, societatea a devenit mai ecologică, mai umană, mai atentă”, a spus prezentatorul oficial.

Brandul Secolului

15.10.2009
În data de 15 octombrie 2009, editura Deutsche Standards EDITIONEN a prezentat a 16-a ediție a ”Mărcile secolului”, la Târgul de Carte de la Frankfurt.

250 de mărci renumite, printre care și HiPP, documentează puterea economică a numelor de marcă din industria de produse a Germaniei. Este vorba despre produse care simbolizează o întreagă categorie de produse. ”Mașina de spălat? Ursulețul de pluș? Jeleurile? Hrana pentru copii? Exact: Miele, Steiff, Haribo și HiPP”

Cartea cu mărci poate fi găsită în orice librărie germană, și o copie a ”Mărcile secolului” poate fi găsită în orice Institut Goethe și fiecare ambasadă din lume.